divendres, 24 de febrer de 2017

Som faraons!!

I per acabar el dia i la setmana de Carnestoltes, ens hem disfressat de faraons! 

Duim des de gener, durant les hores de plàstica, realitzant la disfressa. Primer el papir, després el collar i la careta. I ahir abans de la rua, els braçalets i el vestit! I pel que m'han dit algunes mamis a la sortida, "els meus faraons" han guardat molt bé el secret, ja que us volíem donar una sorpresa!

Moltes gracies a Eva, mamà de Joel, Eva, mamà d'Aleix, i Fran, papà de Martina, i Azucena per ajudar-nos a disfressar-nos aquest matí!

Fem experiments!

Durant el que resta de curs anirem fent diferents experiments a classe.

Avui hem fet un de com fer un missatge secret amb tinta invisible. 

En un paper hem posat el nostre nom amb suc de llimona i hem deixat que s'eixugui quedant el paper com si no hi hagués res escrit. 
I després hem posat al paper damunt una espelma i amb la calor apareixien les lletres que havíem escrit. Ha sigut al·lucinant!

Assistim a una obra de teatre!

Hola!
Avui hem assistit a una obra de teatre molt divertida titulada "El pastor mentider". En l'obra es feia una petita representació d'algunes faules d'Isop com ara El pastor mentider, La cigala i la formiga i La llebre i la tortuga. 

Ens ha encantat!

dijous, 23 de febrer de 2017

Carnestoltes!

Avui hem celebrat Dijous Llarder!!
I ens ho hem passat d'allò més bé!!
Moltes gracies a les famílies que heu col·laborat amb el menjar de la truitada i heu vingut a veure'ns durant la rua. 

dimecres, 22 de febrer de 2017

Necessit ajuda!!

Hola famílies,

Necessit ajuda d'algun papà o mamà per preparar una activitat aquest divendres a les 13.00h. Algun voluntari o voluntària?

dilluns, 20 de febrer de 2017

Prova auditiva

Hola famílies,
Us comunic que aquest dimecres, 22 de febrer, vindran del centre mèdic de Sant Jordi a fer als alumnes la prova auditiva que us vaig informar al primer trimestre i vau signar l'autorització. 

Racons de classe!

Una vegada a la setmana treballem per racons de classe, on els alumnes treballen d'una manera més autònoma i engrescadora aspectes de la lectoescriptura i les matemàtiques. 

Dictats muts: són targetes on hi ha uns dibuixos i els alumnes han d'escriure la paraula. Donant la volta a la targeta poden compravar si l'han escrit bé. 

Descripcions: cada targeteta té una descripció d'una figura. Han de trobar la figura correcta. 

Joc de sumes i restes: cada targeta és una operació matemàtica. Si l'encerten se la queden. Quantes targetes podran aconseguir?

La llista de la compra: cada alumne té un "carrito" de la compra i l'ha d'emplenar segons el que posi a la seva llista. 

Tria la paraula correcta: un dibuix i dues paraules. Quina es la paraula correcta? 

Treballem l'atenció: una làmina i una llista de coses que hem de trobar en ella!

Associem el dibuix amb la seva paraula escrita. 

Jeroglífics!

Hola!
Dins el nostre projecte d'aula hem treballat el papir. Hem intentat fer un papir com feien el egipcis, amb una miqueta de trampa, ja que no tenim la planta d'on es treia el papir, però ens ha quedat mes o menys igual... A que si?

A mes hem posat el nostre nom en jeroglífics!

divendres, 3 de febrer de 2017

Exposició sobre Egipte

Fa un parell de setmanes els alumnes de 5è B van venir a la nostra classe perque estaven molt interessats en Egipte. I clar, nosaltres som uns súper experts egiptòlegs! 
Així que els vam explicar, amb una miqueta de vergonya, tot el que sabíem. I van quedar encantats!